loading...
read more
سینا خرسند بازدید : 277 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (2)

در طراحی دکوراسیون منزل می بایست از دقت و سلیقه قابل توجهی بر خوردار بود  و از برنامه ها و نرم افزار های مختلف (مانند Sweet Home 3d )استفاده کرد. و با توجه به اینکه برای دکوراسیون منزل هزینه های سرسام آوری پرداخت می شود و حتی با یک اشتباه ممکن است دکور از حالت ایده آل خود خارج شود. بنابراین نیاز به ترکیب رنگ و استفاده از مواد مناسب بسیار مهم و ضروری است. و نمی توان بدون داشتن شناخت و طرح اولیه، ایده آل ترین طراحی را در دکوراسیون منزل داشت. در ادامه مطلب شما دعوت میکنیم تا با ما چند تصویر را که برای شما آماده کرده ایم ببینید

سینا خرسند بازدید : 330 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

آرایش، میکاپ و شینیون مو برای همه خانم ها مهم است. و همه ی خانم ها برای آن اهمیت خاصی قائلند. و مسلما خانم ها دوست دارند در مهمانی ها و مجالس به زیبایی بدرخشند. مخصوصا  زمانیکه مجلس عروسی  یکی از دوستان و آشنایان نزدیکان باشد که دوست دارند در این مجالس بهترین خاطره ها را برای خود و دوستان خود رقم بزنند

ضمن اینکه امیدواریم از این شینیون ها راضی باشید شما را دعوت می کنیم تا با دیدن این شینیون های مو پشه آنلاین را همراهی کنید

سینا خرسند بازدید : 315 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

مانتو از جمله اقلامی است که خانم ها در خرید آن وسواس و دقت زیادی به خرج می دهند و همچنین خیاط ها مدام به دنبال مدل مانتو های شیک و جدید هستند تا بتوانند سلیقه و هنر خود را در دوخت و دوز به همگان نشان دهند.

در زیر تعدادی از مانتو های جدید را برای شما آماده کرده ایم

سینا خرسند بازدید : 146 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

مرغابی یا عقاب؟ کدام یک می خواهید باشید؟


عقاب

وقتی شما به شهر نیویورک سفر کنید، جالب ترین بخش سفر شما هنگامی است که پس از خروج از هواپیما و فرودگاه، قصد گرفتن یک تاکسی را داشته باشید. اگر یک تاکسی برای ورود به شهر و رسیدن به مقصد بیابید شانس به شما روی آورده است. اگر راننده ی تاکسی شهر را بشناسد و از نشانی شما سر در آورد با اقبال دیگری روبرو شده اید.

اگر زبان راننده را بدانید و بتوانید با او سخن بگویید بخت یارتان است و اگر راننده عصبانی نباشد، با حسن اتفاق دیگری مواجه هستید. خلاصه برای رسیدن به مقصد باید از موانع متعددی بگذرید.

هاروی مک کی (از نویسندگان و سخنرانان معروف موفقیت) می گوید: روزی پس از خروج از هواپیما، در محوطه ای به انتظار تاکسی ایستاده بودم که ناگهان راننده ای با پیراهن سفید و تمیز و پاپیون سیاه از اتومبیلش بیرون پرید، خود را به من رساند و پس از سلام و معرفی خود گفت: لطفا چمدان خود را در صندوق عقب بگذارید.

سپس کارت کوچکی را به من داد و گفت:
لطفا به عبارتی که رسالت مرا تعریف می کند توجه کنید.
بر روی کارت نوشته شده بود:

در کوتاه ترین مدت، با کمترین هزینه، مطمئن ترین راه ممکن و در محیطی دوستانه شما را به مقصد می رسانم.

من چنان شگفت زده شدم که گفتم نکند هواپیما به جای نیویورک در کره ای دیگر فرود آمده است. راننده در را گشود و من سوار اتومبیل بسیار آراسته ای شدم. پس از آنکه راننده پشت فرمان قرار گرفت، رو به من کرد و گفت: پیش از حرکت، قهوه میل دارید؟ در اینجا یک فلاسک قهوه معمولی و فلاسک دیگری از قهوه مخصوص برای کسانیکه رژیم تغذیه دارند، هست.

ادامه مطلب را مطالعه کنید

سینا خرسند بازدید : 158 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

ﺍﺣﻤﺪ ﺷﺎﻣﻠﻮ ﭼﻪ ﺍﻳﺪﻩ ﺑﺪﻱ ﺑﻮﺩﻩ،ﺩﺍﻳﺮﻩ ﺍﻱ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﺳﺎﻋﺖ. ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﻴﮑﻨﻲ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻓﺮﺻﺖ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻫﺴﺖ: ﻗﺮﺍﺭ ﺑﻮﺩﻩ ۸ ﺻﺒﺢ ﺑﻴﺪﺍﺭ ﺷﻮﻱ ﻭ ﻣﻴﺒﻴﻨﻲ ﺷﺪﻩ ۸ ﻭ ﺭﺑﻊ٫ ﻣﻴﮕﻮﻳﻲ: ﺍﺷﮑﺎﻝ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺗﺎ ۹ ﻣﻴﺨﻮﺍﺑﻢ ﺑﻌﺪ ﺑﻴﺪﺍﺭ ﻣﻴﺸﻮﻡ ! ﻗﺮﺍﺭ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﻣﺸﺐ ﺳﺎﻋﺖ ۹ ﻳﮏ ﺳﺎﻋﺘﻲ ﺭﺍ ﺻﺮﻑ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﻨﻲ، ﻣﻲ ﺑﻴﻨﻲ ﮐﺘﺎﺏ ﻧﺨﻮﺍﻧﺪﻩ ۱۰ ﺷﺪﻩ. ﻣﻴﮕﻮﻳﻲ: ﺍﺷﮑﺎﻝ ﻧﺪﺍﺭﺩ. ﻓﺮﺩﺍ ﺷﺐ ﺳﺎﻋﺖ ۹ ﻣﻴﺨﻮﺍﻧﻢ. ﺳﺎﻋﺖ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﻴﮕﻮﻳﺪ . ﺯﻣﺎﻥ ﺩﻭﺭ ﻳﮏ ﺩﺍﻳﺮﻩ ﻧﻤﻲ ﭼﺮﺧﺪ! ﺯﻣﺎﻥ ﺑﺮ ﺭﻭﻱ ﺧﻄﻲ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﻣﻲ ﺩﻭﺩ. ﻭ ﻫﻴﭽﮕﺎﻩ، ﻫﻴﭽﮕﺎﻩ، ﻫﻴﭽﮕﺎﻩ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﻴﮕﺮﺩﺩ. ﺍﻳﺪﻩ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﻪ ﺷﮑﻞ ﺩﺍﻳﺮﻩ، ﺍﻳﺪﻩی ﺟﺎﺩﻭﮔﺮﻱ ﻓﺮﻳﺒﮑﺎﺭ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ! ﺳﺎﻋﺖ ﺧﻮﺏ، ﺳﺎﻋﺖ ﺷﻨﻲ ﺍﺳﺖ! ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻳﺎﺩﺁﻭﺭﻱ ﻣﻴﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺩﺍﻧﻪ ﺍﻱ ﮐﻪ ﺍﻓﺘﺎﺩ دﻳﮕﺮ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﻲ ﮔﺮﺩﺩ . ﺍﮔﺮ ﺭﻭﺯﻱ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﺰﺭﮔﻲ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ، ﺑﻪ ﺟﺎﻱ ﻫﻤﻪ ﺩﮐﻮﺭﻫﺎ ﻭ ﻣﺠﺴﻤﻪ ﻫﺎ ﻭ ﺳﺘﻮﻧﻬﺎ، ﺳﺎﻋﺖ ﺷﻨﻲ ﺑﺰﺭﮔﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﺁﻥ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺳﺎﺧﺖ ﻭ ﻣﻴﮕﻮﻳﻢ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺳﺎﻋﺖ ﺷﻨﻲ،ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺷﻦ ﺑﺮﻳﺰﻧﺪ ﮐﻪ ﺗﺨﻠﻴﻪ ﺍﺵ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻣﺘﻮﺳﻂ ﻋﻤﺮ ﻳﮏ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻃﻮﻝ ﺑﮑﺸﺪ . ﺗﺎ ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﮐﻪ ﺭﻭﺑﺮﻭﻳﺶ ﻣﻲ ﺍﻳﺴﺘﻢ ﺑﻪ ﻳﺎﺩ ﺑﻴﺎﻭﺭﻡ ﮐﻪ ﺯﻣﺎﻥ « ﺧﻂ» ﺍﺳﺖ ﻧﻪ « ﺩﺍﻳﺮﻩ » ﻭ ﺯﻣﺎﻥ ﺭﻓﺘﻪ ﺩﻳﮕﺮ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﻲ ﮔﺮﺩد..

سینا خرسند بازدید : 152 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

مقدمه- خشمم تو مشتمه -

بازم لازمه یادآوری کنم خشم یه عکس العمل حسی طبیعیه به فشارها و نارضایتی هایی که توی زندگی روزمره برامون پیش میاد. طبیعیه که وقتی میخوایم به چیزی برسیم و مانعی سر راهمون سبز میشه عصبانی شیم.

بیشتر وقتها این ما نیستیم که تصمیم میگیریم عصبی شیم، ولی به هر حال یکهو حس میکنیم عصبانی شدیم. بعضی وقتها تا جوش نیاوردیم حتی نمیفهمیم عصبی شدیم.

.

 

برو به ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو