loading...
read more
سینا خرسند بازدید : 276 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (2)

در طراحی دکوراسیون منزل می بایست از دقت و سلیقه قابل توجهی بر خوردار بود  و از برنامه ها و نرم افزار های مختلف (مانند Sweet Home 3d )استفاده کرد. و با توجه به اینکه برای دکوراسیون منزل هزینه های سرسام آوری پرداخت می شود و حتی با یک اشتباه ممکن است دکور از حالت ایده آل خود خارج شود. بنابراین نیاز به ترکیب رنگ و استفاده از مواد مناسب بسیار مهم و ضروری است. و نمی توان بدون داشتن شناخت و طرح اولیه، ایده آل ترین طراحی را در دکوراسیون منزل داشت. در ادامه مطلب شما دعوت میکنیم تا با ما چند تصویر را که برای شما آماده کرده ایم ببینید

دکوراسیون پذیرایی

دکور زیبا و شیک پذیرایی

دکور زیبا و شیک پذیرایی

 

 

 

دکوراسیون زیبای پذیرایی

دکوراسیون زیبای پذیرایی

 

 

 

دکور زیبای پذیرایی

دکور زیبای پذیرایی

 

 

 

دکور لوکس پذیرایی

دکور لوکس پذیرایی

 

دکوراسیون آشپزخانه

 

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

 

 

 

دکوراسیون زیبای آشپزخانه

دکوراسیون زیبای آشپزخانه

 

 

 

 

دکوراسیون زیبای آشپز خانه

دکوراسیون زیبای آشپزخانه

 

 

 

پشه آنلاین نیز برای آسان کردن روند خرید و انتخاب برخی از محصولات لازم برای طراحی دکور منزل شامل ( آینه و… ) را برای شما در فروشگاه خود قرار داده است؛ که با کلیک بر روی این لینک می توانید این محصولات را مشاهده کنید.

فروشگاه پشه آنلاین بخش دکوراسیون منزل

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو